Thaithaithai!

Hej igen!
Nu är jag tillbaka i Thailand igen.. Sjukt skönt med sol och värme igen och nu är det typ varmare än någonsin.. Håller mig mest under en parasoll på stranden. Solen är så stark å jag vill inte bränna mig....har spf 30 och ändå blir jag röd :P
Kom hit i tisdags kväll.. Idag är det söndag.
Är egentligen inte så mycket nytt att uppdatera.. Festat 3 dagar i rad nu så nu blir det några lugna kvällar!

Hänger med en kille från Köping nu några dagar, tror han drar vidare imorn..
Sen kommer det en kompis som jag träffa när jag reste förra året här i thai!:) hon ska va med mig mina sista 3 veckor:)

Gud va overkligt det känns.
Om 3 veckor är jag hemma typ.
Om 24 dagar!
Det är typ ingenting...?!
Jag längtar inte hem alls även om de ska bli kul å träffa alla... Saknar den svenska maten!!!:P
Typ keso med avokado på en knäcke macka med aromat...!!!! Guuuud va gott!!:P
Åh.. Köpingskebab!!!!
Och taccos....! Och påskmust!!!!!
;D
Saknar lite att laga mat åxå:) men inte att diska!!! Haha

Jaja.. Nu ska jag fortsätta njuta av sista tiden här.. Önskar dock jag kunde pausa tiden å leva såhär ett tag till!


Vi hörs igen när det finns något att uppdatera :) skriver jag inget så betyder de att jag gör samma sak om å om igen ;)
Sola, bada, festa och njuta av livet!


Ta hand om er, vi ses snart!!
Puss


Kommentarer
Postat av: MalinK

åh va fort tiden har gått! Helt sjukt! Ha de så underbart denhär tiden som är kvar nu!puss och kram :-)

2013-03-05 @ 19:27:47
Postat av: Lilja

Vill se lite bilder ju... Ska åka i december och vill se lite hur det ser ut där du är och har varit :)

2013-03-06 @ 02:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: