Sista dagen... :'(

Herregud.
Idag är det dag 146.
Det betyder att det är slut på äventyret!
Det betyder att det är dags att åka hem!

Egentligen skulle jag åkt hem 20 februari. Men jag hade sån ångest så jag bokade om min flygbiljett.
Jag är sjukt glad över det beslutet. Förutom att jag var tvungen att tacka nej till en väns bröllop som jag lovat att komma på. Känns jätte tråkigt att jag missade hennes stora dag men jag kunde verkligen inte åka hem i februari.

Hade jag haft råd så hade jag stannat här ett par veckor till! Tills de garanterat var vår hemma iaf :)

Mennnnn sluuuut på kontot! :P så måste hem å jobba ihop nya pengar nu!:)


Ligger vid poolen nu mina sista timmar. Om 2timmar går bussen till flyget. Sen tar det mig 30timmar innan jag är på svensk mark! Komme bli en lååååååång resa!

Sååå, mina kära vänner.
Vi ses snart!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: