Hej!

Jag har några trogna besökare trots att jag aldrig uppdaterar :P förlåt allihopa som går in här varje dag och hoppas på en uppdatering att jag vart sämst på bloggandet! (Ni är typ 10st) :P

Men jag har verkligen inte haft så mycket att skriva om. För den här sista månaden har dagarna sett nästan likadana ut.
Vakna runt 10-11.. Gå till stranden å sola å bada å dricka fruktshake :) sen gå hem, duscha, fixa sig, ut och äta middag å sen antagligen fest eller bara ta de lugnt :) om å om igen!
För de mesta på phi phi!
Jag älskar verkligen phi phi! Skulle lätt kunna tänka mig att bo å jobba där!!!:)

Men nu, är vi tillbaka i Phuket, i patong innan de är dags att ta flyget hem på onsdag!

Vi bor lite lyxigare nu dom sista dagarna!!!! Hotel med AC och pool på taket! Ska bli riktigt skönt!!!!:) unna sig lite lyx. :)

Imorgon fyller Pernilla år! Så då blir de minsann fest!!! Fest för sista gången på denna resa!

Nää nu ska jag hoppa i poolen!!! Har till och med sån lyx att vi har wifi vid poolen!!!! Hehe wiiihooooooo:)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter inte alltför tokigt :) Kramkram

2013-03-24 @ 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: