Still in khao lak :)

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera:(
Men jag hatar den här jäkla blogg appen! Den vill inte alltid ladda upp det man skriver och tillslut så ger man upp..:(
Nåja.

Vi är kvar på khao lak! Trivs bra här:)
Lugnt och skönt!

På dagarna så åker vi runt på en moppe som vi hyrt, å letar efter dom finaste stränderna.. Lägger oss på varsin solstol och njuter av solens strålar! Tills vi bränner oss...:( då åker vi hem igen... Duschar å smörjer in det brända med aloevera:) eller. Ja. Jag gör de iaf. För jag är rödare än någonsin :P
Har köpt faktor 30 nu så hoppas på att sluta bränna mig!!:)

På kvällarna går vi till någon mysig restaurang å äter typ... Kyckling:)
Sen sitter vi hemma å chillar på verandan å slåss med myggen:P

Rätt lugna å sköna dagar å kvällar alltså!!:) de behöver vi... För när vi lämnar detta så kommer de bli sjukt mycket party:P
Så vi kör rehab innan ;)

Imorgon ska vi ta moppen å leta efter vattenfall!!:) spännande!!!:)

Kl är ett på natten nu å jag ska försöka sova lite.

Tyvärr kommer inga bilder nu. De går för segt!!

Ta hand om er!!! Puss å godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: