mitt 2012 <3

Oj vad jag tappat läsare!!! Kan de bero på att jag är sämst på att uppdatera kanske??? Haha sorry!

Här kommer iaf en update på mitt 2012!


Januari.

- Jag träffade Louise här i Hua Hin och vi reste tillsammans på min lediga vecka! Aldrig någonsin förut har det hänt så mycket på så kort tid! Helt galet!!
- åkte till sydney med andré och gick på ett stort lyxigt bröllop! Var i sydney i 20 dagar!! En upplevelse, vill tillbaka!

Februari.

- Jag slutade jobba hos André 14/2, efter att ha jobbat varje dag sedan 1/11 var jag rätt trött på allt och längtade efter semester!

- Min syster Nina kom från Sverige och skulle resa med mig från 14/2-17/4. Men det funkade inte riktigt då vi ville helt olika saker så vi skiljdes åt efter ca 3v.

Mars.

- Åkte ensam till Kambodja. Träffade 2 norska tjejer som jag sedan hängde med i 3 veckor och hade sjukt roligt!

- Vi spenderade en vecka i Kambodja och två veckor i Vietnam!

April.

- Tillbaka till Thailand. Reste först med två killar från Canada, tills jag tröttna på dom efter en vecka å drog vidare och träffa Ida och Fanny :)

- Underbar sista tid av resan spenderades i Phuket, där fick jag vara med om en läskig tsunami varning, Thailands nyår (vattenkrig i 3dagar) och sjukt mycket fest!

- Kände mig verkligen efterlängtad när jag kom hem, åkte runt å sa Hej till alla nära och kära!

Maj.

- Hälsade på bästa vännen i Halmstad och träffade även några av tjejerna jag senare skulle tågluffa med.

- Firade 17maj i Olso med tjejerna jag reste med i Mars. Fick tyvärr ögoninflammation och bröt vistelsen.

Juni.

- Min stora syster gifte sig. Så sjukt vacker bröllop, underbar dag å kväll!

- Tågluffade med 4 helt underbara tjejer! Vi var i Amsterdam, Paris, Barcelona, Nice, Riomagiorre, Rom, Venedig, Prag, Berlin och jag avslutade resan med att hälsa på en vän i Beligen som jag träffade i Thailand :)

Juli.

- Roadtrip Sweden med Mira! Vi var i Uppsala, Halmstad, Kristianstad och Valjeviken. :)

- Jobbade på läger i Valjeviken 2v. Så jävla roligt!!!!:)

Augusti.

- flyttade tillbaka till halmstad:)

- jobbade här å där inom assistans.

September.

- Återträff med åk9, hur kul som helst att träffa alla igen! Vissa hade förändrats galet mycket och vissa var samma som för 11 år sedan! Undrar va dom tyckte om mig?;) jag tror jag förändrats iaf:) haha

Oktober.

- en hel del fest kan man säga ;D

November.

- Åkte till Thailand igen för att jobba hos André. Jobbar denna gången efter schema och allt funkar mycket bättre än förra gången :D

- Det var tyvärr dåligt väder med mycket regn. Så jag köpte gymkort! Så jag hade något att göra :D


December.

- Louise kom hit! Äntligen! Vi hade räknat ner sen dag 68!!!

- julen var grym men nyåret var bäst!
Släppte upp en ljus ballong på tolv slaget ock skulle önska mig något. Önskade säkert något. Men jag var alldeles för full för att minnas det :P men jag tror jag önskade att 2013 skulle bli lika fantastiskt som 2012 varit!!!! :)




Jaaaaa. De va lite av mitt 2012.


Besökt 13 länder. Träffat nya vänner för livet. Gått ner 16kg. Mått bättre än någonsin.
Jaaaa. Jag har verkligen levt efter mitt motto!!!

ONE LIFE. LIVE IT. LOVE IT. FILL IT WITH HAPPINESS.


God fortsättning på er och lova mig att njut av erat liv. Man vet aldrig när det tar slut!
Gnäll inte på små saker. Gör saker du mår bra av. Rensa ut människor i ditt liv som bara ger negativ energi. Älska livet. Tala om för dom du älskar att du älskar dom. Ha alltid något att se fram emot. Vänd negativa saker till något positivt. Man lär sig alltid något nytt. Det finns alltid dom som har det värre och sämre så var glad att du är frisk och har tak över huvudet.
Var rädd om dig men våga ändå prova nya saker.

Jaaa jag skulle kunna skriva hur mycket som helst.... Men det är enkelt.... ÄLSKA LIVET!



Kram på er!!!:)


Kommentarer
Postat av: Tingeling

Du glömde möhippan i maj oxå.. =)
Shit va mycket grejjer du haft för dig.. roligt..
Puss

2013-01-02 @ 20:31:37
Postat av: Linduz

Jag hänger kvar. :) Vad roliga saker du har gjort under 2012. :)
God fortsättning. Kram

2013-01-02 @ 22:53:21
URL: http://linduz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: