Khao Lak

Efter en sjukt oskön buss resa på nästan 10h så va vi äntligen framme i Khao Lak på morgonen.

Typ inte en kotte ute. Vart fan ska man?
Vi blev avsläppta på en gata bara. Bra Mimo och Louise, ingen av oss vet något om Khao Lak och ingen har en karta. Haha

Jaja.. Vi började gå lite.. Så såg jag en tjej som städade golvet inne på en turist byrå.. Gick dit å bad om karta :)
Japp, jag frågade efter en karta!! (Mina tåg luff vänner vet att jag hatar kartor) men.. Jag hade inget val;)

Vi gick runt å leta boende ett tag.. Å hitta tillslut ett jätte fint!!!:)
Vi betalar 75kr var! Kylskåp , stor säng, varmvatten i duschen och en skön veranda!

Vi sov mellan typ 8-15. Sååå trötta. Sen gick vi till stranden å sov lite mera!!:)

När vi kom hem så tog jag mig en spring tur! De gick skit dåligt..men jag gjorde det iaf:)

Ikväll har vi bara tagit de lugnt! :) ska sova nu.. Imorn drar vi till någon fin strand!! Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: