Hejjjjj

Vet ni!

Jag har verkligen världens bästa vänner!!!!!!!!!!!!
Therese, emelie, åsa, maria och sara har hjälpt mig med att packa ihop alla mina saker i min lägenhet, ner i kartonger och kört allt till Thereses förråd!!! Så nu är allt klart!
Jag har inte någon lägenhet i halmstad...!
Var ska jag ta vägen när jag kommer tillbaka?????
Joooo, jag får bo hos therese!!! Världens bästa vän!!!!

Min plan är alltså.

Att boka om biljetten från 20/2 till någongång i början av april!
Komma hem till halmstad och jobba satan i 2 månader för att kunna åka iväg igen, dock inte lika länge! Men kommer få uppleva något helt nytt och ännu en av mina drömmar kommer gå i uppfyllelse! Jag berättar mer sen när de är bokat;)


Idag har vi vart på snorkeltrip! Simmat med sköldpaddor å massa härliga fiskar!!
Dock har jag blivit lite bortskämd med snorkling. För jag har sett sååå mycket bättre å finare, men jag är sjukt nöjd ändå!
Vi var till sjukt fina öar, paradis stränder! Typ overkligt vackert!!!!!
Ska försöka lägga upp bilder!
Annars ser ni dom på instagram, ni som har de:)

Imorn åker vi vidare!!

Phi phi och party för hela slanten!


:)


Kommentarer
Postat av: MalinK

åh låter härligt!! Vilka planer du har gumman!! Roligt för dig :)
Kram <3

2013-01-11 @ 19:24:48
Postat av: MalinK

varje dag kikar jag in för å få se en uppdatering men icke! :-)

2013-01-20 @ 15:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: