Bye Thailand!:)

Hej:)
Nu har jag lämnat Thailand för borneo! Har kluvna känslor..
Visst, jag är rätt trött på Thailand..allt är same same där, var man än åker. Allt är så lätt och det är så förstört av turister. Men å andra sidan så har jag träffat så mycket folk där, nya vänner för livet troligtvis. Jag har alltid väldigt svårt att säga hejdå till någon jag tycker om mycket, så idag var de väldigt jobbigt... Att säga hejdå till någon som har gett så mycket på så kort tid. En helt underbar människa.
Hur kan man sakna någon så mycket som man inte ens känner?

Jaja, borneo ska iaf bli väldigt spännande, en utmaning.
Min plan är att stå på toppen av berget Mount Kinabalu, 4095meter upp!!! Vill även åka till "turtle island" det ska va väldigt vackert där, och har man tur så får man se när sköldpaddor kläcks!
Ett besök i djungeln ska jag åxå hinna med... Bo där, paddla i floden och se vilda orangutanger...! Spännande!!!:)
Har ingen biljett hem från borneo så vi får se hur länge jag stannar!
Kommer nog inte vara lika tillgänglig via wifi som i Thailand. (Åxå en utmaning!!!) jag är beroende av wifi har jag kommit fram till;)

Hur allt än kommer att gå så lovar jag att vara försiktig och ta hand om mig! :)

Så va inte oroliga:)


Hälsning till MalinK... Önskar dej all lycka på förlossningen:) hoppas allt går bra!!!! :)


Kram på er:D


Kommentarer
Postat av: MalinK

Tack gumman! Nu är han här :-) En kille som hade riktigt bråttom till världen!
Hoppas du har det superbra! :-)
kram!

2013-02-13 @ 13:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: