Bunibon- bästa hostellet någonsin!!!!

Hej!! Jag mår typ nästan helt bra nu. Känner fortfarande lite i halsen men fortsätter med min antibiotikakur tills den är slut!:)

Jag har typ inte gjort nånting dom sista dagarna. Bara legat å slappat i soffan. Ibland har jag gått 4 meter för att lägga mig i sängen å ta en powernap haha. Annars händer de inte mycket!

Idag blev jag bjuden på middag av dom som äger hostellet. Susan & Tom. Han är från Egypten och hon från Kina. Så hon lagade Kinesisk mat!!:) de va fan den godaste maten jag ätit sen jag kom till Malaysia!!!!!
Åh dom är så snälla här så jag vill typ inte ens åka!!!

Har ett flyg till thai på tisdag men en del av mig funderar på att stanna lite till å åka å dyka...!!!!

Men jag vet inte..?
Vill o andra sidan tillbaka till borneo nån annan gång, när jag har mer tid och pengar!!! Så kanske ska spara dykningen...!!!

Jag har skypat en del sen jag bott på det här stället för internet är sjukt bra här!!! Att se er där hemma gör att jag får lite lite hemlängtan!!!:)

m.andersson85

Är mitt Skype namn!! Adda om ni vill prata!!!:)

Saknar er alla hemma!!!!
Ska sova lite nu.. Vi hörs snart igen !


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: