Lets go!

Många har frågat. Många har undrat. Många vill att jag gör det.
så, varsågoda... Nu börjar jag blogga igen!!! 
Blir ni glada då??? :)
 
Idag är det onsdag, minst sista dygn i Sverige.
har precis blivit bjuden på min favorit maträtt av min pappa... Lövbiff O strips! Mums!!!
älskade syster Nina är här åxå och umgås sista kvällen med mig :)
 
 
känns faktiskt jävligt bra att åka imorn. Jag längtar faktiskt!
färden börjar 8 imorgon bitti, bil till Västerås. Sen kör vi vidare till Arlanda. 
Sen lyfter jag 15:00, till Doha, i Qatar! Kommer fram 23:00 sen är det 9 timmars väntetid.
lyfter sen 08:00 till Bangkok, i Thailand! Kommer fram vid 18:00 thai-tid. Sen är det ca 3,5timmars taxi resa innan jag kommer fram till Hua Hin, där jag ska jobba och bo i två månader.
 
häng med på min resa här på min blogg! 
Tycker som vanligt att det är skit kul med kommentarer :)
 
finns det wifi på flygplatsen i Qatar så hörs vi då... Annars hörs vi när jag kommer fram till Thailand!
 
ta hand om er, puss!! 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt Mimo! Ska bli himla kul att få läsa din blogg igen :)

Svar: :)
sunshinemimo.blogg.se

2012-10-31 @ 20:23:29
URL: http://Blogg.stardustfoto.se
Postat av: Johanna

Ska bli kul och få följa dig på din resa:) ta hand om dig
Många kramar Johanna

Svar: :)
sunshinemimo.blogg.se

2012-10-31 @ 20:36:18
Postat av: Emelie

Vad kul att du skaffat blogg! Jag ska följa dig slaviskt 😘😘

Svar: Va kul! :)
sunshinemimo.blogg.se

2012-10-31 @ 21:59:30
Postat av: Jenny

Härligt!! Blir kul och följa dina äventyr :)) kram och lycka till

Svar: Tack! Men vilken Jenny? :)
sunshinemimo.blogg.se

2012-10-31 @ 22:04:38
Postat av: Sandra

Du glömde göra <3 här!! Hoppas du får det helt fantastiskt! Elli saknar sin tant!

Svar: Vad för hjärta? :) tant saknar åxå <3
sunshinemimo.blogg.se

2012-10-31 @ 22:46:38
Postat av: Jenny

Svar... Jenny Carlsson ;)

Svar: okej:) va kul! haha ja känner ju ett par jenny så svårt att veta :P
sunshinemimo.blogg.se

2012-11-01 @ 22:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: