tillbaka nu!

Hej alla!

Nu är jag tillbaka, i bloggen! Förlåt att jag inte uppdaterat på länge men jag har inte mått så bra sista veckan.
Har umgåtts en hel del med den danska tjejen som bor på samma hotell.. så skönt att ha haft någon att gå till när man behöver komma ifrån.
I fredags så var vi ut och festade! Vi blev jättefulla båda två. Clara försvann hem sen, hon mådde dåligt. Det är det sista jag minns.

Jag har alltså en minneslucka som är flera timmar stor/lång, då jag inte har en aning om vad som hänt och vad jag gjort. I och med detta så har jag mått så jävla dåligt, både fysiskt och psykiskt. Har haft sömnproblem hela veckan, jag har aldrig någonsin haft problem med att sova. Har grubblat, tänkt, grubblat o funderat 1000 gånger på den kvällen... "vad fan hände???" Men jag vet ingenting...
Nu i efterhand, då jag pratat med ett par vänner så tror jag att någon kanske la något i min dricka?
Hur kan man annars ha så stor blackout? Det är vanligare än man tror, att bli drogad, speciellt när man är utomlands. Jag har aldrig tänkt på det... och jag har definitift aldrig tänkt att det skulle hända mig.
Nu är jag inte helt 100% säker på att det var så, men 90% säker iaf.
Kan inte berätta mer om den kvällen, men det är anledningen till att jag varit så "oaktiv"...

Nu, typ en vecka senare, börjar jag må bättre. Inatt kunde jag sova. Jag tog igen all missad sömn... sov i nästan 13timmar!!!
Har verkligen lärt mig en "läxa"!!!

Släpp aldrig aldrig aldrig ditt glas. Aldrig.



Vad händer annars här?
Inte alls mycket. Det är sjukt tråkigt o dåligt väder. Vi hade bra väder första veckan med massa sol... men de 3 senaste veckorna har de regnat sååå mycket! 2 dagar sol på dom 3 veckorna har vi haft. Så himla tråkigt...
Men, de verkar som att sommaren kommer hit nästa vecka! Hoppas det! :)

Annars har de inte hänt mycket. Jag har varit ganska dålig med min träning. Men va på gymmet igår iaf! Å hoppas hinna imorgon innan jobbet! :)


Kära vänner, de va allt för denna gång. Var RÄDDA om er, ALLTID!
jag lovar att fortsätta blogga <3 Puss!!!!

Kommentarer
Postat av: MalinK

men fy vännen vad är de jag läser?! Lilla gumman förstår att de känns jättehemskt!
Jag tänker på dig hjärtat och skickar styrkekramar! <3

2012-11-29 @ 20:27:30
Postat av: Mira

<3

2012-11-30 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: