thai style zumba!

Det här är INTE en träningsblogg! Men eftersom det ända som finns att göra när jag är ledig just nu att träna så är de typ de jag skriver om ;)

Provade zumba idag! Haha, inte alls som zumba i Sverige!! De va verkligen thai style;P svårt att förklara, men om ni vet hur thailändskor dansar sådär med händerna å armarna så kan ni tänka er in dom rörelserna i zumban...haha lite annorlunda ;) men sååå kul!!
Svettades som en gris! :P
Ska köra zumba imorgon igen :D

Hoppade in och jobbade lite extra idag! De gillar jag! Vill ha fler timmar :P förra gången jag var här så jobbade jag så mycket så jag blev sjukt trött på allt å alla.. Denna gång känns det som att jag jobbar för lite :P
Men nej, jag klagar inte :) är ju glad att jag får vara här!:)


Imorn ser det ut som att de ska bli 33grader och SOL!!!!! Hoppas!!:)


Vet ni... Jag har varit här 12 dagar nu. I 10 av 12 dagar har jag ätit samma maträtt från samma restaurang!!! Haha tröttnar aldrig!!!!
Kyckling med chashewnötter utan ris:)

Skiiiit gott! Så, jaaa de lever jag på här just nu! 20kronor, sååå värt ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va kul att du hittat något roligt när du är ledig!:)
Hoppas du har de bra. Många kramar Johanna.m

2012-11-14 @ 08:42:48
Postat av: Emelie

Hihi typiskt dig att bli besatt av en maträtt! 😉

2012-11-15 @ 08:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: