spinning och tråkväder :P

Va kul att 3 st lämnade spår efter sig när jag undra vilka som är inne här o kikar, när de vart 26st inne sen jag fråga ;) hehe
 
Idag va första dagen med dåligt väder! regn, mulet, blixtrar och dunder!! Och jag är ledig. Vet ni vad som finns att göra då? Nej, inte jag heller. Ingenting alltså :P Så satt typ på balkongen varvat med att ligga i sängen och vänta in klockan till sen slog 16.00. DÅ hade jag något att göra :)
Spinning en timme på gymmet! :) Jag har aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig i hela mitt liv svettats så mycket. Kändes så himla skönt! Jag har annars problem med att inte kunna svettas när jag tränar, så jag blir glad när det kommer svett, hahaha, knäpp va?!
Körde hårt en timme, men hängde ändå inte med i dom andras takt... men jag hoppas jag blir bättre efter några gånger...!
Tycker annars att det är skit tråkigt att cykla... så spinning är väl ingen favorit hos mig, haha!
Avslutade det hela med intervaller på joggingbandet! Sprang allt va jag hade i 45 sek, vila 45...gånger 3. sen va jag typ D.Ö.D! Stretchade ordentligt innan jag lämnade gymmet, hoppas jag inte har allt förmkt träningsvärk imorn för jag ska testa på Zumba! :)
Precis utanför gymmet säljer dom Protein-smoothies! Helt perfekt o jättegott! 30kr!
 
Annars har de inte hänt så mycket idag. Va o handla nu på kvällen. Det är svårt att handla nyttigt i affärn här i thai men jag hittade tonfisk, ägg och fetfri yougurt! så får väl typ leva på det :D
 
Idag är det 100 dagar kvar tills jag åker hem. Har alltså varit här i 11 dagar. Det känns som om jag vart här mycket längre.. ibland känns de som om att jag aldrig åkte hem härifrån förra gången :P
 
Tyvärr blir det ingen bild idag... fanns inget att takort på :P
Dax att sova strax, ha de bra allihopa!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Karin Ardenlid

Hej! jag tillhör dem som läser din blogg. Det trodde du inte va? Hi hi Roligt att läsa om alla dina äventyr. Ta hand om dig. Kram

Svar: Guuud va roligt, nej de trodde jag verkligen inte :) men va glad jag blir, hihi! kram
sunshinemimo.blogg.se

2012-11-12 @ 21:57:52
Postat av: Emelie

Vad duktigt du är med träningen! Nu får du börja träna med oss när du kommer hem! 😃

2012-11-15 @ 08:44:06
Postat av: Linduz

Jag är också en av alla som läser. :-)
Ha det bäst!
Kram

2012-11-17 @ 18:06:43
URL: http://linduz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: