Qatar!

Yes, nu är jag framme i Qatar! Känner mig nästan hemma här när dom snackar arabiska i högtalarna! haha jag förstår faktiskt, lite lite! typ när dom säger..4, 5, tack, hej. ;)
 
Trodde att resan hit skulle vara värre än vad den var. 
Hamnade såklart bland skrikande barn (min vanliga otur)
som tur va så var det inga kolik ungar,så dom va lite normalt ledsna då å då, det gick att stå ut med ;)
 
Satt brevid en gubbe från västerås som bor i Pattaya på vintern (otippat ,äckelgubbe) Han tappade en framtand medans vi åt middagen. Den la han i plånboken. (kan vara bra att ha?!!) .....Mira, så skulle du åxå gjort va? :P
på min högra sida satt de två tjejer från den lilla lilla hålan jag är ffrån! Helt sjukt haha.
två kungsörs tjejer som skulle resa runt i två månader :D
 
Klockan är tio på kvällen hos er, men tolv på natten hos mig. Jag har 8 timmar kvar att slå ihjäl. Har hittat ett litet hörn med wifi OCH laddningsuttag! :) wiiiho, då är mimo nöjd o glad ;)
 
Har väl inte så mycket mer att säga just nu.
Får väl sitta här å lyssna på arabiskan och försöka lära mig lite när dom översätter till engelska ;p
 
Allt känns fortfarande overkligt. Men snart är jag framme! Snart...? om cirka elva timmar. :D
 
Pusssheejjjj

Kommentarer
Postat av: Mira

Hahahahah nej de skulle ja inte :p skulle lagt den i en burk o haft den som prydnad hemma ;) hahahah

2012-11-01 @ 22:19:52
Postat av: Anonym

Tur att han inte tappadeen hel uppsättning av lösa vänder. Usch. Fy. Skönt att du är "hemma" he he. Kram / Gréce saknar dig redan.

2012-11-01 @ 22:39:18
Postat av: Anonym

Haha man fyfan va äcklig gubbe! Ja skulle spytt!
Hoppas resan går bra nu! Ha de så bra nu mimsan och uppdatera bloggen mycket så jag får veta hur de är :-) kram <3

Svar: hahaha jaaa, usch!
sunshinemimo.blogg.se

2012-11-01 @ 23:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: