Onsdag.

För en vecka sen så var det min sista kväll hemma i sverige. Tiden har verkligen inte gått snabbt...Tiden här går ganska sakta..kanske för att jag varit ledig mycket? 
Även om det är väldigt skönt att va ledig så blir det åxå långtråkigt. Visst... på dagarna så solar jag nonstop, men sen.. eftermiddagen o kvällen. Poff. det finns verkligen ingenting att göra. Ingen att umgås med. Man är väldigt ensam här. Finns inga här i min ålder alls. SÅ... idag såg jag till att ha något att göra resten av min lediga tid!
 
Jag gick till gymmet och hämta hem papper om priser, scheman och kollade runt hur det såg ut. 
Det tar 15-20 min att gå dit! Perfekt! Kostar 500kr / månad...lite dyrt, men det kommer va värt!
Det finns både spinning, yoga, zumba, aerobic o massa annat som pass, o sen även ett stort gym! 
Så på söndag börjar jag :) Då får jag en PT som visar mig hur allt funkar, sen jäääklar så ska jag köra hårt!!!
 
Idag har jag solat hela dagen (vart ledig) så är såå röd nu! meen de blir brunt snart ;)
Imorn är de dax att jobba igen, ett dygn, sen ledig ett dygn igen. 
 
Jag längtar så sjukt mycket till min Louise kommer hit! 42 dagar kvar. Nedräkning varje dag! 
Ta hand om er där hemma, saknar er! 
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Skönt att du hittat nå å göra iaf gumman! Saknar dig! Puss

2012-11-10 @ 18:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: