Mina älskade vänner <3

Jag vill bara säga en sak...

Jag är så lyckligt lottad som har så himla underbara och fina vänner!
Halmstad, Köping, Västerås, Kristianstad, Uppsala, Stockholm, Malmö, Göteborg, Växjö... har jag glömt någon...?

Utspridda, men ändå så nära.
Även om jag är på andra sidan jorden så känner jag att jag har er. Vi kanske inte hörs och ses varje dag, men vi finns alltid där för varandra.
Några av er har jag kännt nästan hela mitt liv, vissa har jag känt några år, andra har jag lärt känna detta året.
Men det spelar ingen roll..

Ni har alla vunnit mitt hjärta i vänskap. Förhoppningsvis livet ut.

Vill bara att ni ska veta hur glad jag är att ni finns i mitt liv.
Vill inte nämna namn, men ni vet själva vilka ni är <3


Ta åt er, av min kärlek...
... mina älskade vänner!!! <3

TACK FÖR ATT NI FINNS!



Kommentarer
Postat av: Mira

<3 tack själv för att just DU finns <3

2012-11-30 @ 20:53:39
Postat av: Linduz

Ja, Kungsör glömde du. ;-)
Tack själv för du finns. Glömmer aldrig dig & de dagar när vi jobbade tillsammans. Det var tider det! :-)
Kramar

2012-11-30 @ 23:20:44
URL: http://linduz.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Underbara fina du! Vi är lyckligt lottade som får ha dig i våra liv <3

2012-11-30 @ 23:46:20
Postat av: Johanna

Tack själv gumman för att du finns i mitt liv.
Många kramar johanna

2012-12-01 @ 08:22:29
Postat av: Emelie

Tack för att DU finns fina Mimo, är så glad att jag lärt känna dig! 😍😍

2012-12-06 @ 20:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: