Min födelsedag...

Jag är super glad för alla grattis hälsningar jag fått överallt, tack så jätte mycket ALLA!

Min födelsedag detta år har nog vart bland top 3, SÄMSTA.
Så jävla tråkig födelsedag så ni anar inte... Jag har inte gnällt om nånting sen jag kom hit, men nu måste jag det. Tyvärr just idag.

Jag har gråten i halsen, vet inte om de beror på att dagen varit sämst eller något annat?
Jobbade först till 15:00
Sen stack jag direkt till gymmet, spinning och intervall löpning 1h. Sen hem.. Min plan var att duscha gå ut å käka, sen avsluta kvällen med massage å fotvård, för att unna mig en dag som denna...!

Men så blev inte fallet.
Va tvungen å fixa en grej med jobbet.. Tiden rann iväg å plötsligt var den halv 9 å jag va sjukt irriterad pga hunger å dålig dag. Så jag gick ut för att äta.
Det börja SPÖ REGNA, BLÅSA , BLIXTRA osv osv. Dåligt väder alltså!
Solen har inte ens lyst på mig idag:(
Nåja.. Nu sitter jag här på restaurangen helt själv... Å unnade mig iallafall god mat. Men nu har jag dåligt samvete för jag åt onyttigt...:(
Måste hem igen å hjälpa till å jobba strax...
Förlåt för allt gnäll. :(
De är så ensamt här när man känner sig nere speciellt...

Hoppas på bättre dag imorgon!
Kram från mig..


(Min onyttiga födelsedagsmiddag)


Kommentarer
Postat av: Louise som rimmar på fis gris osv...

Min lilla hjärtefis, denna dagen må varit blää men när jag kommer så lovar jag att vi ska ha en super födelsedags dag för dig, göra vad du vill, gå på massage och bara va vi två. Jag ska till och med sjunga ha den äran för dig! En månad, håll ut!! Du är bäst <3

2012-11-17 @ 15:50:58
Postat av: Jeanette

Stackars älskade Mimo!! Vad ledsen jag blir att din dag varit skit... Men titta på halsbandet du fick av barnen innan du åkte å kom ihåg att du är bäst och älskad! Ps va ju en för tidig present ds

2012-11-18 @ 00:15:52
Postat av: fluffy

Åh!Mimo!!!!!!!!!! Önskar att jag hade varit där och delat din dag! <3 Än en gång ledsen att jag inte ringde, men jag hoppas att du förstår varför. Hör av dig när du har lust och tid. Puss <3

2012-11-18 @ 20:39:17
Postat av: Maria

Men vännen! Vad synd att din dag inte blev så bra.. Men ha INTE dåligt samvete för att du unnade dig något gott, vad tänker du med flicka lilla?? Vad vore livet utan godsaker? Vad är det då för mening med att träna massa? Dessutom är du GRYM! Shit vad du tränar kvinna! kommer inte finnas något kvar av dig när du kommer hem! <3

2012-11-20 @ 17:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: