Lördag!

Fick iaf lite sömn inatt trotts den enorma jetlagen jag hade!
Började jobba lite smått idag.. bara mellan 10-14, helt okej! Det betydde att jag hade tid till annat... tro det eller ej men jag solade faktiskt inte idag. 
Jag gick å handla å fixa allt som jag behövde istället :)
Köpt hårddisk nu så jag kan föra över alla rese bilder innan min dator kraschar! Sen var jag å fixade naglarna åxå!! Helt sjukt nöjd :) GLITTER IT IS! ;)
avslutade en liten shopping runda med en timmes massage. SÅ JÄVLA SKÖNT. 1timme ca 80kr. 
 
Sen gick jag hem, duscha o bytte om o drog ner på bargatorna där André (som jag jobbar hos) och Sao, en jobbarkompis höll till. Vi gick till Hilton (typ de enda utestället här) där de va fullt ös med live band o dj och massa thai som dansa galet. Lite här och var fanns även alla äckliga gubbar....
Jag kan inte rå för det men jag tycker det är skiiiiit äckligt när gubbar typ 65+ försöker dansa coolt o sexigt med nån liten thai flicka... sen tittar dom på en å ler sådär äckligt! UUUÄÄÄK!
 
Nåt annat som åxå är äckligt är när de händer sånna här grejjer:
De står en man... ca 35-40år (han tror han är SKITSNYGG) å dansar brevid/bakom mig...försöker dansa in i mig lite då och då för att få kontakt. Jag låssas att jag inte märker nåt å fortsätter dansa med André och Sao. Sen råka jag titta åt hans håll när han stog o glodde å log sådär äckligt åt mig...
han kommer fram å sträcker fram handen......
"Hello, where are you from..?"
Jag himlar med ögonen o svarar "Sweden"
"Aaahhh okeej, nice to meet you, Im from Italy" säger han med världens största leende...
Jag svarar med att nicka till... sen kommer han fram o säger:
" I like you "
 
"vem fan bryr sig?!!!"
Jag himlar med ögonen igen och vänder mig om o fortsätter dansa med Sao.
 
Äckel, gå å ragga på nån annan som bryr sig!!!! (tänker jag)
Så sliskig och äcklig, ursäkta mig men ni skulle åxå tycka de..!!!! Ett exempel... När "sexbomb" låten kommer... så står han där med sin ölmage och tar sig på brösten och juckar o mimar..."sexbomb, sexbomb im a sexbomb"
 
UUUHHHHHHH!!!!!
 
blä.
jag gick hem. 
och nu tänker jag sova! haha GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trodde du skulle ha åtminstone en bild på dina naglar. He he. Kram

2012-11-03 @ 20:43:20
Postat av: Mira

Hahahahah sexbomb..;)

2012-11-04 @ 12:15:36
Postat av: nina

Haha va de den baren där du och ja va ? där du hade din flört förut?? hahaha

Svar: hahahhaha han va INTE min flirt! uuuh. jag va hans flirt! hahahahah , ja de va hilton! TRÅK. HAHA
sunshinemimo.blogg.se

2012-11-04 @ 21:03:05
Postat av: MalinK

Blä för snuskgubbar!! :(

2012-11-04 @ 22:49:28
Postat av: Maria

Sexigt med sexbomb Mimo!! ;) hahahahahahah!! Vill se en show med det när du är hemma igen!

2012-11-20 @ 15:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: