Hej igen!!:)

Vi har världens sämsta internet här kan jag tala om! Går knappt att blogga som ni kanske märkt?

Mår iaf bättre nu!
Gav mig själv min present igår! Två timmars massage!!:) inte nog med det... Det var mitt livs bästa massage! Fick verkligen ny energi till allt från den:D

Sen har jag träffat en kompis:) en dansk tjej som är här å hälsar på sin släkting som andre känner.
Clara! Så idag va vi ut å käka å sen gick vi på massage ;) nu behöver jag ingen massage förens nästa vecka ;)

Nej nu ska jag återgå till min kvälls syssla!!! Titta på DH!! Sjukt spännande ;)

Vi hörs! Puss å kram


Kommentarer
Postat av: nina

Vad roligt för dej!!! Skönt med massage!!!

2012-11-20 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: