Fina barn.

Dom sprang fram till mig och krama om mig, dom kände igen mig från förra året. Mina fina små barn, har blivit stora!!! Tjejen längst till vänster fick en gång en massa pengar av mig för att hon inte sålt klart sina blommor en natt när kl var 2 och hon skulle till skolan dagen efter. Så jag köpte alla blommor så hon fick gå hem å sova!
Denna gången gav jag ingen av dom pengar.. Vi kramades istället, mycket och länge!
Dom är så himla duktiga på engelska åxå !! Tycker så synd om dom att dom måste gå på bar gatorna varenda kväll å försöka sälja blommor...:(

Känns iaf skönt å kul att dom blev glada att se mig :)
Mina fina små barn:)

Vi har det fruktansvärt bra i Sverige, de känner man verkligen vissa stunder <3


Kommentarer
Postat av: MalinK

Fy stackars barn! :(

2012-11-10 @ 20:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: