Dagens mord, med parfym!

Det äckligaste jag vet är insekter!!! Jag spyr nästan när jag ser dom! Tycker även att räkor å kräftor ser ut som insekter så jag kan INTE äta sånt! Försökte i somras, men uuuhhh!!!

Nu till saken.

Kackelackor! Jag får panik av dom! Jag vet att dom inte är farliga å att dom egentligen är mer rädda för mig än vad jag är för dom...eller nej. Jag är räddast....men fyfan vad jag hatar dom!
Vi bor på våning 8 i ett rätt fräscht hotell. Har aldrig sett sånna kryp här...förutom igår kväll. Precis innan jag skulle sova så såg jag något som sprang över golvet! Jag skrek, haha!!
Sao, som jag jobbar å delar rum med skrattade..
"What is it!????" "Where is it!!???"
Hon pekade... Där....stog den äckliga jäveln! En kackerlacka!!!!
Jag fick
P
A
N
I
K
.
Tog de första bästa jag nådde, min parfym! Spraya å spraya på den så den börja sprattla... (Sao stog bara å skratta) sen, när jag kom på mig själv, att jag vill ju inte ta slut på min parfym för en äcklig kackelackas skull, så tog jag nästa bästa sprut grej!
Hår olja! Oj va den sprattla! Å lukta gott! Hahaha
Avslutade det hela med att spraya hårspray på den,för att försäkra mig om att den verkligen skulle DÖ!

Den dog! Och jag kunde sova gott sen;)

(Nu står insekts-sprayen framme å tillgänglig ifall att de kommer fler!!! Vill ju inte slösa mina produkter på dom;P)

1-0 till mig!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha tokfia!! Men förstår dig!!!

2012-11-14 @ 23:09:20
Postat av: MalinK

haha fyfan va roligt jag skrattar ihjäl mig!! :-)

2012-11-15 @ 19:06:55
Postat av: Maria

Hahahah, du är för rolig Mimo!!! :D Men jag håller med dig, de är urläskiga de där hemska krypen!!!

2012-11-20 @ 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: