Brunbrunbruun!

Min färg börjar sakta men säkert komma tillbaka!!:)
Konstigt att vi vill bli så bruna så möjligt medans tillexempel thai folket gör allt för att vara vita?!
Dom kör med whitening krämer, i allt! Till och med i deo är det whitening!!
Sao och Plew som jag jobbar med tycker jag är knäpp som solar och blir brun! Men å andra sidan så blir dom glada när jag blir brun! Då känner dom sig ännu vitare!! ;)
Så, alla är lyckliga;)

imorn slutar jag 15:00, så då hinner ja sola en timme ;) ska ju bli mycket brunare än detta...... ;)


Kommentarer
Postat av: Gréce

Gud vad fusk. He he det är bra om du där de känna sig nöjda med sin färg. Jag vill ha lite sol med. Skicka hit. Kram / Gréce

2012-11-09 @ 16:11:29
Postat av: Jeanette

Jag vill oxå!!!!!!!

2012-11-10 @ 18:45:44
Postat av: Maria

Brunis, sluta sola nu!! Eller skicka hem lite färg, och framförallt SOL till mig!! :)

2012-11-20 @ 15:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: