börjat träna :)

Igår köpte jag månads kort på gym här i hua hin! Ganska stort å fint gym:) men dyrt!! 500kr för en månad!! Men de får vara värt pengarna!:) har bokat in mig på pass varje dag nästan:)
Min PT va jättebra! De blir liksom att man lyssna extra noga när man får allt förklarat på engelska :)

De va en sjuk blandning av folk på gymmet iaf...
En kille träna i kostymbyxor, finskor och vitt spännarlinne! En tränade barfota. En tränade i flipflop. En tränade i jeans. En satt å åt glass innan träningen. En spelade på sin iphone medans han cyklade. Receptionisten hade träningskläder och högklackat.
Osv osv..... Haha ja sen fanns de normala människor åxå såklart ;)
Får se va jag ser ikväll, ska på spinning då!
Jag är ledig 4 dagar nu... Har ingen aning om vad jag ska göra, speciellt idag när det regnar!!!:( ser fram emot att klockan ska bli fyra så jag kan gå till gymmet...!

Annars har jag inte så mycket mer att berätta just nu:)
Undrar vilka de är som läser min blogg iaf....? Varje dag är det mellan 20-30st som läser! Kul!!:)
(Inte för att ja skriver så spännande kanske, haha men de händer inte såå Mycket här just nu!)

Nu ska jag äta min vanliga frukost... Vattenmelon och fetfri yoghurt! :D mums!



Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag läser VARJE dag:))

Svar: jahaaa, gör du?!! hihi va kul! =)
sunshinemimo.blogg.se

2012-11-12 @ 07:04:31
Postat av: Emma

Jag läser oxå varje dag .)

Svar: ååh, va kul! :)
sunshinemimo.blogg.se

2012-11-12 @ 11:30:40
URL: http://Blogg.stardustfoto.se
Postat av: MalinK

Jag läser också varje dag :-)

Svar: va roligt :)
sunshinemimo.blogg.se

2012-11-12 @ 15:25:16
Postat av: Anonym

Din gamla arbetskamrat från sector läser såklart också :D

Svar: Alexandra?
sunshinemimo.blogg.se

2012-11-12 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: