what a day <3

Ännu en dag sim varit helt perfekt!
Har umgåtts med Karin & Karin med familjer hela dagen! Lekt massor med deras barn! Och det har fått mig till att sakna alla syskon barn extra mycket där hemma... Även mina vänners barn!
Jag kanske borde bli Nanny? Eller jobba i Miniland på hotell utomlands?
Jag får tydligen nya ideer varje dag om vad jag kan ha att välja på till hösten! Önskar jag kunde göra allt på samma gång. Jobba utomlands, resa, bo nära vänner och familj osv.. men det går inte! Man kan inte få allt serrni!:)
Eller jooo, om alla ni följer med MIG överallt? Tänk va kul vi skulle ha! hahahha
Mycket häng vid poolen blev det :) Även ett vattengympa pass slankin idag med...:)
Nu på kvällen blev vi hembjudna till Karin W och hennes lilla familj :) Åt god thaimat och lekte Nanny ;) Helt underbar dag och kväll!
Nu har jag gjort mig (snygg?)... eller ja jag har iaf gjort mig iordning ;)
Snart är det dax att parta med Sunwing gänget! Fan va jag gillar alla! De verkligen utstrålar energi! Och dom får mig att vilja jobba som dom ännu mer :) För jag är ju åxå en riktigt glädjespridare.. hihi, tror jag iaf! :)
Vi ska in till Patong och parta, vet inte än var :) Men kul ska jag fan ha!
Och jaaa, era små oroliga stjälar.... jag lovar att va rädd om mig :)
PS: kul att 5st kommenterade att ni läser min blogg :) De va ju ändå ca 60 pers inne igår... haha, latmaskar - ni andra!

Jag känner så mycket lycka! Jag har det verkligen sååå bra. Och jag vet att det bara kan bli bättre!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin H

Tänk att jag kan läsa mig till hur lycklig du är!! Det märks på hur du skriver <3 saknar att parta med dig! Puss

2012-03-03 @ 00:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: