siem reap, kambodja!

Ett snabbt inlägg då :) för många väntar...:)

Kambodja... I LOVE IT!
Resa själv... I LOVE IT!
Mitt liv.... I LOVE IT!

Har haft helt fantastiska dagar här i Siem Reap.
Har träffat helt underbara människor!!!
var ska jag börja....?
Första dagen åkte jag till templen för att se solnedgången, blev besviken för dom renoverade så mkt så jag fick inte dom bilderna jag hade tänkt mig...
Andra dagen gick jag upp vid 5, åkte för att se soluppgången i luftballong, men de blev cancelled... för molnigt och risk för regn... så vi åkte vidare till ett annat tempel... jag och en fransman från mitt guesthouse. MEN. Det började SPÖREGNA... gaaahh. frös, gnällde och va bittra över att inte kunna ta fina bilder. Åkte hem dyngsura och sov oss glada igen.
Sen åkte hela guesthouset till ett ställe där man kunde chilla i hängmattor, äta frukt och bada om man ville. Men jagville inte bada i det bruna vattnet, haha.  (handgrävd sjö som gjordes samtidigt som templen för flera tusen år sen) tack, men nej tack! haha
Igår då.
Åkte med 2 svenska, mor/dotter och en amerikansk kille! Vi hade en sån galen dag! Inga seriösa foton togs. Vi klättrade , hoppade och lekte som fan. haha, nikommer förstå när jag lägger upp bilderna ;)
Kom hem, duscha, drog och käka.. sen var det bara att börja festa. För... de är ju klart man ska prova på partylivet i Siem Reap!!!! :) Vi blev ett stort blandat gäng! Sååå kul!
Min nyafina vän Therese vill inte att jag ska åka idag... Men jag följer med två norska tjejer till Phnom Pehn om ett par timmar :) Vi ska se Killing Fields! Spännande!!!!! :)
Nåja.... festa till ca 5.... sen var de bara att hoppa på tuktuken till templena...
En av mina drömmar blev sanna. Jag åkteluftballong!!! såg soluppgången från en luftballong... :) Med Therese, Roman och Justin! Helt otroligt!! Amazing!!!
Att förklara den lycka jag kände n'r jag va där uppe i luften, går inte... Jag ville verkligen pausa mitt liv där för en stund! Helt otroligt!!!!!!!
Kom hem vid 8, vi käka frukost och sen skulle jag försöka sova mina 1,5 sista timmar innan utcheckningen...:) Good luck chuck! Elen gick och fläkten funka inte. Så packa mina saker, checka ut och nu sitter jag här och bloggar!
har bytt bilder med alla som var med igår, så har över 700 bilder från bara en enda dag!!! haha galet.
Håll ut, jag lägger upp på fb så fort jag kan :D
Nu är det färdigbloggat för idag... hoppas ni är nöjda för dennagång!
Jag önskar att alla fick uppleva det jag är med om, detär verkligen otroligt!!!!
som sagt, JAG ÄLSKAR MITT LIV!!!!!!!!!!!!!!!
Hejdå, för en stund. Vi hörs snart igen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad roligt du verkar ha det Mimo :) Underbart!

2012-03-12 @ 16:48:44
URL: http://www.stardustfoto.se
Postat av: MalinK

Du verkar ha det helt fantastiskt! Skönt å höra!! :-)

<3

2012-03-14 @ 07:42:26
Postat av: Tingeling

det låter så underbart att du e lycklig så det spritter nästan imin kropp oxå för det! =) Keep up <3

2012-03-17 @ 08:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: