en månad kvar i min dröm...

börjar med att säga GRATTIS till Nina som fyller 24 år idag!!! Älskar dig syster, hoppas du har det bra!
Heeej! idag är det en månad kvar tills jag åker hem! Eller... hem? Jag har inget hem förresten... jag bor ju ingenstans ;) men, jag säger hem ändå. hem till mina nära och kära :)
Saknar er sjukt mycket men fan vad jag känner att jag skulle kunna leva såhär forever!
Jag hänger fortfarande med Beate och Stine, norska tjejerna! :) Vi är i Sihanoukville nu, kambodjas kust.
På söndag åker vi till vietnam och är två veckor. Kommer hänge med dom till 1 april, då åker jag tillbaka till bangkok och dom åker till taiwan.
Vi har bokat och planerat alla resor i vietnam, ska bliså roligt! 30 mars följer jag med dom på en båt-tur där dom ska fira en kompis som fyllt 30. Så kommer hänga med 7 norgemänniskör till då :)

Min iPhone har lagt av igen. Samma fel som förut. 1970 1 januari, klockan 07:00 när man sätter i laddaren. När man tar ut den så dör telefonen. Och när man kopplar in den till dator/itunes så funkar den inte alls. Helt värdelöst. Detta betyder att jag kommer resa en månad UTAN MUSIK nu. OM jag inte har turen att den kanske startar igen, en vacker  dag!
Vihar haft lite otur med vädret här, när vi är vid havet o äntligen kan sola så är det mulet. Men imorn har vi beställt en båt tur så hoppas på finare väder då! :)

Jag  har inte så mycket mer att skriva om idag, mer  än det ni redan vet. JAG MÅR JÄVLIGT BRA!
Så ingen hemma behöver oroa sig för mig :) Jag är lyckligare än på lääänge. Det här är verkligen min dröm. Att kunna resa och må bra, sola, bada, träffa nya människor, osv. Min dröm, jag lever den nu!

Kom ihåg.
Ett liv. Lev det. Älska det. Fyll det med lycka ♥

Kommentarer
Postat av: tingeling

Låter härligt! <3

2012-03-25 @ 17:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: