lycka!

Jag älskar verkligen mitt liv just nu!
Många har frågat " Känns det inte ensamt att resa själv, är det inte tråkigt osv"
Här kommer svaret.
NEJ. Absolut inte.
Egentligen känns de inte så mkt annorlunda än som de vart de sista 4 månaderna.. Jag åkte ju till thailand helt ensam för att jobba. Va ensam och hade ingen att umgås med dom få gångerna man va ledig, så jaa.. där lärde jag mig verkligen hur det är att vara ensam. Skillnaden nu från då är att jag är mycket gladare och har det så mycket bättre! Jag är lycklig ända ut till tårna :)
Jag får göra precis som jag vill, varje dag, varje minut. Utan att behöva tänka på att anpassa mig efter någon annan. Det är skönt! :)
Visst, just nu när jag bor hos Johan och umgås mycket med Karin och c/o så är de ju inte alls ensamt... är ju alltid med folk jag känner, nästan :)
Jag är sååå glad att jag får bo här dom här dagarna och att kunna träffa sånna jag känner här:) Även Johans jobbarkompisar som vi umgåtts med en del åxå. Alla är sååååå underbara! Allt får mig att längta till och hoppas att de kommer en dag då jag får jobba som det här! Vill verkligen det:)

Jag har bestämt mig för att jag hoppar över fullmoonparty denna månad! Åker till kambodja på torsdag el fredag och tar fullmoon nästa månad istället, om jag är i närheten :)
Jag vet att den här sista tiden kommer gå så sjukt snabbt! Men de gör inte så mycket, för jag har mycket att längta till den närmaste tiden, så jag är ändå glad! :)
Har lagt upp lite bilder på fb, om ni vill kika :)
Nu ska jag fixa klart med flygbiljetten :)))))))))))))) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: