Hej!

Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera men jag orkar inte och jag har inte hunnit! Va har ju haft fullt upp med att shoppa!!! Sy upp kläder och skor!!!:)

Min plan när jag kom hit var att göra en klänning och kanske ett par skor.
Hur slutade det hela??

8 klänningar
2 kjolar
1 jumpsuit
6 sandaler
2 high heels
1 jacka
1 tröja
1 par byxor

Allt är skräddarsytt efter mina mått!!!:)
Totalt: runt 5000:-
Bra va???:)
Däremot kosta det 1200:- att skicka hem det med flyg som tar 3-4 veckor. Inte lika kul :/
Hoppas kartongen hinner hem före mig!

Här kommer en bild på en av mina klänningar jag designat å fått sytt:)




Kommentarer
Postat av: Rocktjejen

Vilken snygg klänning!! =)

Fin färg med. :)

2012-03-28 @ 23:28:25
URL: http://rocktjejensblogg.blogg.se/
Postat av: MalinK

snyggt! Va kul med kläder gjorda enbart för en själv!! :)

2012-03-29 @ 10:05:05
Postat av: Tingeling

coolt.. dom där skorna du la ut på fejjan va grymma.. =) inget jag skulle kunna gå i men något min garderob gärna skulle vilja ha.. =)heheh

2012-04-05 @ 07:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: