happy-day!

Vilken dag! Jag har det verkligen jättebra,nästan föööör bra!
Vaknade vi 10, gick till stranden o käka goood frukost med Johan! Sen var de bara stt svira om till bikini och springa ner till poolen o ta en plats! Så varmt idag, såå skönt!
Vid 12:30 körde jsg ett vattengympa pass! Och vet ni vad? Jag blev sjukt sugen på att bli en såndär vattengympatränare som skuttar runt vid poolen och sprider ut en massa energi till alla semesterlirare! Jag tror jag skulle passa bra ;) Ska kolla upp om man kan gå nån kurs och sen köra nånstans utomlands till hösten :) Haha jag hinner säkert ändra mina planer 1087 gånger till innan den där hösten är här ;)
Efter vatten gympan blev de lite mera glassande i solen :) Sen unnade jag mina fötter lite vård, så de blev pedikyr och fotscrubb! Lite solning igen innan de va dax att va med på vatten-basket! Haha, de va skiit roligt!
Inte nog med det, en stund senare så gick jag till gymmet och körde hårt i 45 minuter, sen va jag nästintill d ö d.
Ja, visst har jag vart duktig med träningen idag. men avslutade kanske inte det hela så bra, hahaha.
Ikväll va de buffee på hotellet. Och som man alltid gör på buffeer, såå, åt jag alldeles för mycket! Så nu sitter jag här, en timme senare och är fortfarande så mätt så jag mår illa.
Och därmed va typ dagens träning bortkastad :P haha
Jahapp, jag har hunnit med en hel del idag! Tänk om alla dagar var som denna, då skulle jag vilja leva i tuuuuusen år! ;)
Jag är så jävla glad! Jag kom med på lägret! PRECIS SOM JAG VILLE :D Nu håller jag mina tummar för alla jag känner som sökt, tänk om alla dom kommer med, vilket underbart gäng vi kommer bli då!! :)
Nu ska jag kila ner och kolla på kvällens show här på hotellet!
Puss o kram från en superglad Mimo!
(Hoppas ni mår lika bra som mig)
ps. fan va kul att så många hittat hit ;) jag ser att min statistik lista ökar, trotts att jag vart sämst på att skriva... Här kommer stora frågan... undrar vilka som läser min blogg? ;) Lämna spår vettja! Puss

Kommentarer
Postat av: Mira

Miiiiiira :) tjooohoo va kul vi kommer ha på lägret :))))

2012-03-01 @ 17:40:35
Postat av: Rocktjejen

Jag läser din blogg. :)

Ha en bra helg.

Kram

2012-03-01 @ 20:52:57
URL: http://rocktjejensblogg.blogg.se/
Postat av: Malin h

Jag läser jämt!!! Och blir alltid lika glad när du uppdaterat, du är bäst <3

2012-03-01 @ 23:15:44
Postat av: Tingeling

va roligt att du kom med på lägret.. o jätteduktigt jobbat med träning.. visst du blev för mätt, men det beror ju lite på vad du tog på den där buffén.. det behöver ju inte va en bortkastad träningsdag.. =)

kämpa på.. hej o hå <3

2012-03-02 @ 03:14:51
Postat av: MalinK

Imponerande att ens orka träna i den hettan!!

<3

2012-03-02 @ 07:58:55
Postat av: Emma

och jag läser jämt :)

2012-03-06 @ 11:15:07
URL: http://stardustfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: