Gott&Blandat

Snart är det dax att flaxa vidare... har nu bokat flygstol till kambodja!
Idag räknade jag hur många länder jag varit i, i mitt vuxna liv....
Sverige, Norge, Danmark, Finland, Turkiet, Bulgarien, Malaysia, Filippinerna, Indonesien, Thailand, Australien och om två dagar läggs Kambodja till.... och några dagar efter det så läggs Vietnam till!
13 länder på 8 år blir det :)
hur många länder har ni varit i? :)
Tänk er i sommar... Då ska jag tågluffa i europa, då kommer min lista bli längre!!! :D fan va jag längtar!

Idag har vädret varit lite halv dåligt. Eller de har de egentligen hela veckan. För mycket moln och regn på kvällarna. Men blev lite bus o lek vid poolen med Ellen igen :)
.
Ikväll va jag över till Jenny, hon jobbar som badvakt här på sunwing och bor dörr i dörr med johan :) Plockade hennes ögonbryn :)
Det fick mig att längta efter min bästa vän eeeextra mycket. Saknar myskvällarna, promenader, matlagning, skvaller, shopping, filmkvällar, hennes jobbiga katt, äta pannkakor i bilen, måla naglar, plocka svamp, boxas, och framför allt .... festa!!!
Ja, min kära Therese. Just nu har jag extrem längtan efter dig... efter oss !!!! :)

Skulle hämtat min tvätt ikväll. Men hängde med på en massage istället. Fyfan va skönt de va!!!! :)
Kommer sakna att kunna ta massage 2-3 ggr i veckan sen.... ;)
.
Känns som att tiden tickar snabbare och dagarna försvinner snabbare.
Ser verkligen fram emot både kambodja och Vietnam!
På torsdag kväll landar jag! Allt är fixat. Biljett, transport till mitt guesthouse och bokade nätter på billigt o bra guesthouse :)
TACK Zandra för ditt tips som hjälpt mig:)

Förresten. Vet ni vad som håller mig vaken sent på nätterna....
Att spela Draw Something..... fan va kul de är :) Ladda hem de på era mobiler och adda mig!!!
Heter : sunshinemimo ....... såklart ;)
.
Imorgon följer jag med sunwing gänget på en båt trip! Ska bli skitroligt :)
Godnatt.
Tack & Hej, Kram från mej! ;)

Kommentarer
Postat av: zandra

lugnt hjärtat... allt för dig! saknar dig <3 <3 <3

2012-03-07 @ 18:33:52
Postat av: Ikea :)

Sverige, norge, finland, Usa, polen, schweiz, österrike, holland, belgien, italien, spanien, frankrike, england, turkiet, grekland, ungern, tjeckien, bulgarien, slovakien samt det där landet mellan frankrike och spanien som jag glömt bort vad det heter har jag varit i :) Kanske missat nåt ev ;) Så ca 20 iaf! Yeeeeeee ;)

2012-03-08 @ 18:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: