bakis och skakis

herregud! idag har de vart en riktig bakis dag! så skönt att göra ingenting!
Sov till 14 nånting... Jag och johan beställde pizza och tog med upp på rummet och satte på en skitrolig film :)
Vuxna Människor.
Tänk att jag inte hade sett den än... den är ju hur gammal som helst! Om ni inte sett den, så se den!!
Igår va en lyckad utekväll! Hade jättekul med sunwing gänget!
Blev lite för full bara... och tappade bort min kamera! :(
Själva kameran struntar jag i... den va ändå gammal. men minneskortet.... med alla bilder jag tagit de 3 senaste veckorna... :/ Det suger.... :(
Men, jag får skylla mig själv! Jag visste att jag inte kan lägga nåt i fickorna på dom shortsen... för de ramlar bara ur.. Så.... varför la jag dåkameran där? Dumt... väldigt dumt.
Så på måndag åker jag nog in till stan och köper mig en ny kamera... som jag inte ska ta med ut när jag festar ;)
Ikväll har vi vart i Bang tao och ätit med 4st som jobbar där... Jag åt File Mingon... oh my god. SÅ GOTT!!!!!!!
Jag är fortfarande skit mätt :P
Imorn blir de att gå till ett massage ställe och ta en helkropps scrubb! Kommer tappa mycket färg, men måste få bort all död hud. Sen lär jag köpa solskyddsfaktor så jag inte bränner mig... har ju bara olja!
Jag är sååå seg idag, så jag orkar inte skriva mer, förlåt mina trogna läsare.
Men de här lilla inlägget var väl bättre än inget alls? :)
Ni fick ju reda på att jag tappat kameran och att jag ska scrubbas imorn ;)
Godnatt, vi ses om 45 dagar! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: