Sjukhusbesök!

Sluta jobba 16:30 idag så då åkte jag och köpte 2 iskaffe och 2 munkar och gick upp till Louise som ligger kvar på Bangkok Hospital.
Satt hos henne tills klockan va nästan 23.
Vi försökte planera våran tripp nästa vecka men kom inte så långt :P får fortsätta imorn :)

Känner henne knappt men vi har ganska mycket gemensamt å mycket att prata om. Känns sååå skönt att ha träffat nån att umgås med! Synd att hon måste ligga på sjukhus bara... Tyckte jag hade nog med sjukhusbesök förra året...
Hoppas på att hon blir utskriven imorn, annars åker jag dit igen när jag slutat.

Tog med mig datorn idag till henne så hon har nåt att göra iaf :)


Här gömmer hon sig bakom piller lådan, så söt! Krya på dej nu vännen!!!! :)


Kommentarer
Postat av: mira

Hoppas hon piggnar på sig snart.. Hälsa :)

2012-01-05 @ 19:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: