liten update fran Phi Phi

Har kommer ett litet inlagg for er som vantat :) jag tycker det ar skit jobbigt att skriva utan a a o, med prickar over. haha
Nu har vi kommit till Phi Phi Island, och det valkomnade oss med en lang skvatt OSREGN.
hittills har vi haft det alldeles for bra, vi har hunnit med sjukt mycket pa sa kort tid.
Bade jag och Louise ar sjukt tacksamma att vi traffade varandra i Hua Hin. Och vi har sjukt roligt ihop!!!!!
Tog som sagt nattbussen till Krabi, gick jattebra!
Stannada dar 2 natter. Tog en bat tripp till 5 oar. Allt va precis som man drommer om. Turkost vatten, harlig sand, fina fiskar, sol, palmer... ja allt de dar som jag alskar. det anda som jag inte alskar ar alla turister, haha. Men ar man pa ett turist stalle sa kan man inte klaga pa det. haha
Har tagit sjukt fina kort, bade men\d vanliga kameran och undervattenskameran. Kan inte lagga upp nagot nu tyvarr.
Vi forfantade oss ganska mkt av Phi Phi, sa hoppas de blir som vi tankt oss. Louise kanner sig lite sjuk... sa hoppas verkligen INTE hon blir liggandes igen. Har 6 lediga dagar kvar och jag hoppas verkligen solen hittar tillbaka hit!
Det jag upplever har med Louise gor att jag langtar annu mera tills Nina kommer!
Tank att fa va helt ledig och bara njuta av livet och ha roligt, med sin syster! Det kommer blir galet bra!!!!!
Aker till Sydney 20 januari i 2,5 veckor...sen ar nina har den 13e feb. snart snart snart snart!!!!!
Hursom sa har jag det bra, aven om jag klagar pa vadret. Men de skulle ni axa gora ;) Alla vill ju ha sol pa sin semester, eller hur :)
Vi hors en annan dag! SKOT OM ER KARA VANNER. puss

Kommentarer
Postat av: MalinK

Underbart å höra! Längtar tills du lägger upp lite bilder!:)

2012-01-12 @ 08:28:06
Postat av: fluffy

åh, jag är så glad för din skull! och lite avis.. här sitter jag och ska skriva ett arbete på fyra sidor och tenta i morgon :( men jag är inte bitter ;)

2012-01-12 @ 12:07:08
Postat av: chrystel

Åh va kul! Vad glad jag blir av att du har det så bra som du har det, ! Shit va svårt det var att läsa text utan å ä ö :-P sköt om dig mimo! Älskar dig!<3

2012-01-12 @ 22:50:26
Postat av: jenny

du updaterar inte din blogg längre :(

2012-01-29 @ 10:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: