Grattis älskade Mira!!!!

Min lilla mira har blivit stor <3


Idag den 4 januari skulle jag vilja va med och fira,
min kära lillasyster Mira!
Men tyvärr är jag på andra sidan jorden, och skriver dessa orden.
Idag får du äntligen öppna dina 25 paket, som jag köpt till dig i hemlighet.
Tänk att du fyller 25 år,
herregud va fort tiden går.
Hoppas verkligen din dag blir underbar, trotts att din syster är ute och far.
Du betyder så himla mycket för mig,
och jag är så glad att jag har dig.
Min syster är så vacker, söt och snäll,
jag längtar sååå till nästa myskväll.
Är så glad att vi kommit varandra så nära,
trotts att vi kan bråka och svära.
Här kommer ett JÄTTE GRATTIS från varma Thailand,
till min kära syster i kalla Svenneland.
Saknar dig och älskar dig som fan,
hoppas du blir firad hela dan!
Nu ska jag nog ta och sluta rimma,
och kanske gå ner till poolen och simma.
Vi ses om 104 dagar igen,
min underbara syster och vän!


Kommentarer
Postat av: MalinK

Så himla fint hade du skrivit! :)

2012-01-04 @ 19:55:39
Postat av: mira

såååååå fiiiint skrivet!!! TUSEN TAAAAACK <3

2012-01-05 @ 19:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: