Fam. Nilsson :)

För ett par veckor sen träffa jag en jättemysig svensk familj här på hotellet som jag har pratat med då å då..
I söndags följde jag med dom ut å käka :) så skönt att umgås med vettigt folk!!:)

Dottern i familjen, Louise, ska ut å resa när resten av dom har åkt hem så vi bestämde att hon å jag åker nånstans tillsammans på min lediga vecka.
LOVELY!
vi skulle ut å käka ihop idag igen men Louise fick åka in till sjukhuset å va jätte dålig :( så hon åkte med sina föräldrar och hennes bror stanna med mig! Alex, 14år! Så rolig:)
Vi gick ut å käka sen åkte vi till sjukhuset å satt hos Louise ett par timmar. Hoppas hon blir bra snart, stackarn!! :(
Jag ska tillbaka till sjukhuset imorn igen så fort jag får va ledig. Tar med min dator som hon får låna så hon har nåt att göra :)

Det är sjukt skönt att komma ifrån jobbet å ha nåt att göra/nån att träffa!
Tänk om de hade vart så från början... Tror allt hade varit så Mycket Lättare då!

Men de har vart så få turister här. Börjar komma mer å mer nu, lagom tills man slutar :/

Godnatt, ännu en dag är över och en dag närmare ledigheten!!!!!!


Kommentarer
Postat av: MalinK

Men fy stackars henne!

Va roligt för dig att du träffat dom :)

Tänker på dig <3

2012-01-03 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: