Välkommen Nina!!!

Hejjjjjj alla glada! Jag är gladast :D
Idag är det alla hjärtansdag!
Dagen började med att klockan ringde 9:00!!! Nina gick o kissa å då passajag på att lägga fram hennes allahjärtNsdag present bredvid kudden!!!             En blå fin ask men ett hjärtehalsband :)
Sen gick vi till stranden o sola en skvätt! Skönt att jag är brunare än Nina, får njuta så länge jag kan för hon kommer bli neger sen. " ge mig två veckor" säger hon... Hahah
Sen gick vi till shoppinghuset och gjorde oss fina :)
Jag klippte mig och la i mer slingor och Nina gjorde nagelförlängning :)
Sen gick vi till ett massageställe och fick fotvård! Vi fick inte nog... Gick till nästa ställa och tog en helkroppsmassage hahah.
Va iväg och köpte bussbiljett... Imorn kväll åker vi ner till Phuket med nattbussen. Stannar där två dagar kanske sen ut mot paradis öarna. Det låter som en bra ide va?
Let our dream come true <3
Hörs nästa gång....puss!

Kommentarer
Postat av: MalinK

Va roligt att hon har kommit nu! Hoppas ni får en helt underbar resa och att du uppdaterar bloggen när du kan! :)

2012-02-15 @ 08:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: