frånochmednu, reser jag ensam.

Sorry för så dålig update! Men har inte haft tillgång till internet så jag kunnat blogga. Mobil appen vägrar fungera. Helt värdelöst!!
MYCKET har hänt!
I ca 2 veckor reste jag runt med min lillasyster, först ner mot phuket sen vidare mot öarna! De va hur fint vatten som hellst i Koh Lipe. Jag har nog aldrig sett så klart vatten. Man kunde simma ut på de djupa och ändå se botten helt klart. Önskar jag hade varit där längre för att snorkla runt små öarna som finns där. Men vi va tvugna att ta oss tillbaka till Phuket.
Och från och med igår kväll så skiljdes vi åt. Jag och Nina. Vi ska alltså inte resa tillsammans mera, som planerat. Det funkar inte. Vi vill olika saker och vi gillar olika saker så då är de bäst att var och en gör de man själv vill.
Min plan från början var ju att resa runt själv, men sen när nina sa att hon skulle komma så blev jag ju bara glad... men 2 veckor ihop räckte tydligen :)
Inget spec har hänt, det är bara de att de inte funkar som planerat :)
Så med detta betyder det alltså att jag verkligen kan åka dit jag vill. Stanna hur länge jag vill och göra vad jag vill när jag vill och hur jag vill, utan att behöva tänka på någon annan. Ska bli spännande att göra detta på egen hand!
Har 48 dagar kvar innan det är dax att åka hemåt.
ÖNSKAR att jag hinner med både kambodja, Vietnam och Burma! Ska planera lite från och med imorgon, läsa på lite om länderna och hur man lättast tar sig runt.

Vad händer annars då...?
Just nu är jag i Phuket, i Kamala. Bor hos Johan... (min syster och hans bror är gifta). Han jobbar som ljudtekniker på Sunwing Resort så jag bor heeeeelt okej ;) Lite för lyxigt för en backpacker kanske.. haha.
Jag måste rensa och slänga mer från min väska. Jag har med mig alldeles för mycket. De va ingen bra blandning att först jobba utomlands (då vill man ju ha med sig saker så man kan göra iordning sig) medans som backpacker behövs inget sånt då man aldrig gör sig snygg ;)
Men känns jobbigt att slänga mina produkter fr sverige :P Men de är nog värt för allt blir sååå tungt.
Så om 48 dagar kommer jag alltså hem. Väntar fortfarande på besked om jag får jobba på lägret eller inte.
Håller fortfarande tummarna :)
Har varit borta i 121 dagar... saknar vissa sjukt mycket. Annars så går de bra:)
Imorgon kommer några köpingsbor till Sunwing!! Kul:)
Jaja, nu ska jag försöka planera lite hur jag ska resa!
Ha de så bra allihopa, och klä inte av er för tidigt där hemma för att ni tror att våren kommit, då blir ni bara sjuka! Ta hand om er, jag lovar att jag kommer va rädd om mig på resan! :) Ingen behöver va orolig, jag kommer säkert träffa massa roligt folk att hänga med :)
KRAMAR till er mina fina där hemma.

Kommentarer
Postat av: Betty

Va modig du är som vågar resa runt helt själv, det hade jag aldrig vågat :) Saknar diiig <3 Puss

2012-02-29 @ 20:51:48
Postat av: fluffy

hörde jag att man blir sjuk av att klä av sig för tidigt?? ;)

2012-02-29 @ 21:30:02
Postat av: MalinK

Hoppas du får det super bra! Du är så modig!! :)

<3

2012-03-01 @ 08:30:31
Postat av: Tingeling

låter spännande.. du får berätta om din resa sen.. =) puss

2012-03-02 @ 03:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: