The last day!

Trodde aldrid den dagen skulle komma, men imorgon är den här! Min sista sista siiiiista jobbdag!
Fyfani helvette va skönt ;)
På måndag åker jag å hämtar upp nina i Bangkok. Sen tar vi oss till hua hin så hon får se hur jag haft de... sen åker vi neråt mot paradis öarna!
Har lagt upp en hel del bilder på FB , från min lediga vecka med Louise :) Kolla in dom om ni vill, mest fylle bilder men de va ju mest fylla... o lite sol :P hahah fyfan va kul vi hade....
Har precis carit ute och sprungit, för första gången på 1.5 månad!!!! opps. Måste verkligen komma igång igen med träningen. Det gav ju verkligen bra resultat! som de ser ut nu efter allt fusk o utan träning så ligger jag på 12kg minus. eller de pendlar på 11-12kg minus sen september! har ju fuskat en hel del o inte tränat... å då går jag såå lätt upp igen.. =(
har ca 10kg kvar till mitt mål, hoppas verkligen jag når målet innan jag är i swe igen!!! :D
Har inte så mkt nytt att berätta, men de blev ett litet inlägg iaf ;) sorry att de är så tråkigt men händer inte spec mycket nu!
Min dröm börjar gå i uppfylle på tisdag morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: