Regnregn och ater regn!!!!

Heej.

assa, vadret har ar inte okej!!! Det ar som svensk host i halmstad.
Regn, spo regn och blast. och jag trodde det skulle va fint vader men ack sa fel jag hade! Sa gar i mina shorts o klanningar o fryser smatt ihjal, haha.
meeen, DA ar de skont att lasa era statusar pa facebook om hur kallt de ar hemma ;) de varmer lite... moahaha...

vad finns det att gora nar man ar ledig och det bara regnar da?
.....spendera pengar. Tyvarr. Jag har rakat shoppa idag igen! haha. Men jag hittade jattefina skor!!!! :) igen.


Idag va jag och Sarah pa Bio. Varldens storsta iMax bio. Sjukt stort! Sjukt bra!
Vi sag Happy Feet 2, 3D.

Vi har 3,5 dagar kvar i Sydney.
Imorn blir de lugnt och pa lordag ar det brollop. Det kommer va ett stort italienskt brollop! 160 pers. Festen efter kommer vara pa en stor bat o vi kommer aka runt nar vi ater middag. Kanns haftigt att ga pa sa stort brollop... och det far mig att langta annu mer till i sommar, da min alskadr stora syster ska gifta sig :)

Nu har jag en vecka kvar att jobba... kanske lite mindre.. beror pa. och det ar 11 dagar kvar tills nina kommer!
kan ni fatta hur mkt jag langtar....??? jag tjatar nog om de tillrackligt ;)

Eftersom jag ar tio timmar fore er sa ar de typ aldrig nagon vid datorn  nar jag ar har. Jag vill ju skypa! Saknar att prata i telefooooon!


Har inte hant sa mkt har annars.. men lovar att det kommer bilder nasta vecka, nar jag ar tillbaka i hua hin!

Glom inte bort min blogg... jag lovar att uppdatera sa ofta jag kan!!! =)

Take care! puss

Kommentarer
Postat av: MalinK

Kul att läsa va du har för dig! Tråkigt att de är så dåligt väder.. hoppas de är fint när bröllopet är!

Kommer du verkligen få med alla skor hem sen?! :)

2012-02-02 @ 16:31:29
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: