Lycka!

Lycka för mig är när solen skiner! Jag mår som bäst då! Alla bekymmer blir som bortblåsta när jag får ligga på en sol stol och ta emot alla solstrålar på kroppen!
Jag älskar verkligen värme!


Igår, var jag ensam hemma! En ledig lördag kväll! Så välbehövligt! Det är så himla skönt att va ensam hemma, det händer väldigt sällan..
Så, jag ladda ner en film.. Ni måste verkligen se den!!! "The Help"
La mig på soffan, slog på projektorn och hade en näve i popcorn skålen och en cola i andra handen!!!
Jag har inte ätit nåt godis eller snacks sen jag kom hit.. Men igår unnade jag mig!!! Så underbart gott;)
Gick å la mig strax efter 1... Och somnade faktiskt på mindre än en timme!

Nu ligger jag vid poolen och njuter av solen, 1,5h till, sen jobbar jag!!

Skickar hem lite värme å energi till er! PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: