Liten update!:)

Om en vecka slutar jag jobba! Gud va tiden har gått snabbt!! Hoppas inte tiden går såhär snabbt när jag å Louise ska resa:)
Just nu känns det som att jag skulle kunna leva det här livet ett tag till. Men jag vet att om ett par månader så är man tillbaka i vardagen... Så därför njuter jag extra mycket nu!:)


Har festat en del sen Louise kom! Vi har haft sjukt kul å det har hänt sjuka grejer hahah
Tillexempel....jag har dansat PÅ baren på ett uteställe! Alla stog å kolla.. Jag fick dricks av både tjejer och killar hahahah så sjukt. Fick shots å drinkar åxå så den fyllan blev jävligt billig;)
Dagen efter va jag ute med jobbet.. Fick pengar igen för jag dansa så bra(?!) jag tycker de är as jobbigt att ta emot pengar men vad ska man göra liksom? Hahah
Sen var det en kille som kom fram å gav mig 1000baht (ca 220kr) för han tyckte jag gjorde så bra jobb som tog hand om andré.

Sjuka dagar som sagt haha! Extra pengar och gratis fyllor.... :P


Julafton...
André bjöd oss som jobbar på middag. Louise följde åxå med!
Ni kan se på bilderna ja la upp innan.. De va super fint hotell med typ världens största buffé :) mums!

Sen gick jag å Louise å festa. All in, till kl 6 på morgonen!!! Hur kul som helst:) det sjukaste som hände den kvällen var att vi stog å prata med en ladyboy som faktiskt va jätte fin för att va ladyboy! Ni kan se henne på bild i inlägget innan. Med vit genomskinlig tröja :P
Hursom...jag å Louise fick känna på hennes/hans tuttar hahaha och utanpå byxan för han/hon hade opererat bort sin snopp!!!! Hahahahahha galet!!!! Men jaaaa nu har man gjort det åxå!!! Hahah

Igår på juldagen så va vi helt döda! Åt hamburgare till lunch/frukost och pizza till middag!!! Min första pizza på över 2 månader, så den va jag värd :)

Idag, annandag jul låg vi på stranden å njöt till 111%
Får se vad som händer ikväll:)


Kommentarer
Postat av: MalinK

haha du kan ju börja jobba som dansare på barerna istället ju!!! :) men man blir ju sjukt glad av att se dig röja :)

2012-12-26 @ 18:55:45
Postat av: Tingeling

håller med föregående.. du verkR JU KUNNA TJÄNA PENGAR PÅ DET MESTA HAHAHAH =) ojj det slog om till caps

2013-01-02 @ 20:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: