Heyyyyy:)

Förlåt att de inte uppdateras så ofta men jag har inte ens kommit in i blogg appen! :/

Jag mår iallafall bra :) jobbar då och då, solar då och då!
Nu är det bara en enda vecka kvar tills Louise gris kommer!!! Kan ni förstå hur mycket jag längtar efter denna underbara tjej??!!!!! :)

Vad har hänt sen sist?:)

--- Vart hos frissan och fått mitt hår förstört... Men dom fixa de tillslut. Efter 4 omgångar färgningar! Säkert sammanlagt 7-8h satt jag där... Men nu är jag nöjd och bild kommer en annan gång:) det är iaf brunt med några ljusbruna slingor!:)

--- Har även piercat mig!!!!:) i den lilla flärpen i örat!
Jag har velat göra det i snart 5 år, men inte vågat(!!?) har trott att de ska göra svin ont... Meeeen, de va inte så farligt!:)
Så. Jag gjorde 2, hahah! Ett i varje flärp:)

--- Legat på stranden och njutit av solen!
Gud vad jag älskar det. Kan ligga i 6timmar och tiden bara rusar iväg!!!! Tänk... Snart får jag sällskap åxå!!!:) wiiie:)

--- jobbar lite extra då och då, behöver verkligen få ihop pengar tills jag kommer hem!

--- vart på 2timmars massage idag, helt underbart!

--- fått ett "goodluck" snöre/band av en söt tant... :)


--- nu ska jag se sista avsnittet av desperate housewives!!!! Tråkigt att de är helt slut sen :'(



Puss!!!:)


Kommentarer
Postat av: Linn

Fiint med piercingarna!!!
Sööt tant! :)
Bästa att håret läste sig! Skicka bild!!
❤❤

2012-12-10 @ 20:08:09
Postat av: MalinK

Nej de gör inte ont å pierca sig där!! De hade du ju kunnat fråga mig om så hade du kunnat gjort de för 5 år sen istället!! :)
Härligt å få se lite bilder :)
Tur att de ordna sig med håret...nyfiken på å se hur de blev :) Kraaam!!

2012-12-11 @ 19:28:31
Postat av: Tingeling

gullig tant! =)

2013-01-02 @ 20:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: