Vill inte:'(

Jag vill inte åka hem!!! Jag vill inte åka hem!!! Jag vill inte åka hem!!! Jag vill inte åka hem!!! Jag vill inte åka hem!!! Jag vill inte åka hem!!! Jag vill inte åka hem!!! Jag vill inte åka hem!!! Jag vill inte åka hem!!! Jag vill inte åka hem!!! Jag vill inte åka hem!!! Jag vill inte åka hem!!!


Jag vill VERKLGEN inte det.
Alla ni hemma som längtar efter att få träffa mig... Tacka min stora syster för att hon ska gifta sig, annars skulle jag inte åkt hem! För jag älskar VERKLGEN det här livet.


Klart de ska bli skönt att träffa er mina nära å kära.
Men :( jag vill stanna här! De är så skönt att bara vara å leva livet!

Men jag lovar, jag kommer hem! Om en vecka är jag på väg till flygplatsen!:/

Så, vi ses snart... Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: