jobbig dag..

Jobbade till ca 13oo idag.. Sen gick jag ut och satte mig på balkongen för att äta frukost... Då brast det!
Grät å grät å grät å grät. Det tog aldrig slut. Satt där 2,5 timme tror jag och bara grät.
Det här har nog vart bland dom jobbigaste dagarna sen hon somnade in... Helt ensam här, ingen att prata med, ingen att krama, ingen att få tröst av. Joo, jag vet... jag har er där hemma. Men ni är inte här. Det är bara de att de är jobbigt när man gråter typ 7 timmar och ingen kommer och kramar om en....
Tänkte att jag måste försöka göra något så jag slutar att gråta.... så jag gick till stranden. Tårarna höll sig tillbaka en stund innan det brast igen :( Jag va på stranden 3,5 timme eller nåt.. Satt först och tittade ut över havet..sen gick jag en timme åt ett håll och sen tillbaka samma väg.
Gick där och ägnade varje minut i tankarna till min älskade ängel. Vilken jobbig dag det har varit. Jag höll mig borta från jobbet så mkt jag kunde.. för så fort nån börja prata med mig så brast det igen, och igen och igen.


Här kommer lite bilder från stranden. Alla är till min älskade mamma ♥





image description

det här armbandet fick jag av henne när jag fyllde 25år....
image description

Blommorna i min tattuering är blommorna från armbandet...
image description


image description


saknar dig....



tänker på dig...



till min ängel..



mina fotspår i sanden när jag är på väg hem igen...


gjorde ett stort hjärta innan jag gick, så hon kunde se det ända från himlen...





Kommentarer
Postat av: Malin K

Skickar över massa kramar till min fina Mimo!! <3

2011-11-24 @ 20:35:45
Postat av: Sofi

Skickar en stooooooooor kram och hoppas du känner hur hård den är! Det är ok att vara ledsen. Inte nå kul, jag vet, men jag menar att det är viktigt att man tillåter sig själv att vara det. Att man tar tid till att vara det. För mig kommer det ofta när jag är ensam. Men bra att du gick till stranden. Underbara bilder!! För lika viktigt som det är att sörja, så är det viktigt att göra andra saker och att komma ihåg att LEVA. "Livet är till för de som lever". Lev och njut iaf en stund varje dag! Men det tror jag att du gör också :) Ja råkade grina i centrum här om veckan, mitt på cykelbanan liksom. Men det är så det är... bara att försöka acceptera! kramkramkramkram!

2011-11-24 @ 20:38:49
URL: http://minbrordaniel.blogg.se/
Postat av: Mira

Jag bara gråter jag med.. Och ännu mer nu när jag ser hur fint du har gjort det på stranden och med alla dina fina bilder.... Jag har varit ledsen idag men nu brast det helt för mig.. superfina bilder, verkligen.. Önskar jag kunde få en kram av dig nu Mimo.... Jag saknar dig såååå otroligt mycket.. Du anar nog inte :'( hoppas du sover gott nu och att du får en skön dag imorgon.. Älskar dig massor min älskade syster <3

2011-11-24 @ 21:11:09
Postat av: Rocktjejen

Skickar Styrkekramar till dig. <3

/din gamla jobbkollega från Kortis, i K.sör. :)

2011-11-25 @ 14:03:21
URL: http://rocktjejensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: