The beach

kan börja med att säga TACK till er som kommenterar:) jag tycker de är jättekul att logga in å se nya kommentarer!

Igår kväll tog jag en promenad på stranden.. För första gången. Har alltså inte sett Hua Hins strand innan... Och ska jag va ärlig så är jag lite besviken.

Jag trodde det skulle va lite finare. Jag kanske bara är bortskämd? Har sett så fina stränder på mina andra resor så de kanske är därför.

Jag vet. Jag borde va nöjd... Jag slipper ju iaf kylan hemma och kan gå i klänning och barfota på stranden en novemberkväll.... :P hahah


Kommentarer
Postat av: Malin K

haha jaa va nöjd :)

2011-11-22 @ 10:17:17
Postat av: johanna

va fuskitgt=) En annan går med mössa och vantar, så njut=) fortsätt och skriv kul att se ochläsa hur du har de. kram johanna

2011-11-22 @ 15:08:38
Postat av: Tingeling

jaa att bara få pilla ner tårna i ljummen sand.. låta solen smeka huden och höra havets vågor.. Nä man ska nog inte klaga på DET, men jag förstår dig.. Hade oxå andra bilder framför mig när vi var i Thailand.. :)

2011-11-23 @ 07:43:11
Postat av: Linn

Haha:) men va roligt med lite utflykt!!

2011-11-24 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: