ny dag, nya tag.

idag känns det mycket bättre.
det är inte ofta jag är ledsen, men när jag väl blir ledsen så brister det verkligen. det är nog inte så bra att "samla" alla tårar så som jag gör. För när man väl släpper ut dom blir det sjukt jobbigt.
Jag vet att man får vara ledsen och att det är bra att gråta. Men det är svårt.
Har inte så mkt att skriva om idag. Dagen har varit okej!
Alla dagar här rullar liksom in i varandra, så att det är fredag idag känns inget speciellt. Det hade lika gärna kunnat vara tisdag eller söndag :)

Kommentarer
Postat av: Ninis

I miss u! Vi måste planera våran resa snart;-) o ja måste ha hjälp med att veta vad jag ska fixa innan jag åker:-)

2011-11-26 @ 16:31:57
Postat av: Mira

Looooovely <3 tack för pratstunden idag <3

2011-11-27 @ 02:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: