Loy Krathong...

Igår var det en högtidsdag här i Thailand. Loy Krathong! Om jag förstod det rätt av Plew när hon förklarade så var det Förlåtelsedag och man tackar Vatten Guden för allt vatten.. eller nåt? haha det var en upplevelse att få vara med iallafall!
Alla går till stranden.. där släpper man upp sånna pappers-eld-ballonger (?), släpper ut blomarrengemang med ljus i ut i havet och tänder fyrverkerier. Medans man gör detta ska man bli förlåten för allt man gjort och man ska önska sig något. Hmm.. ja, så nu är jag förlåten för allt dumt jag gjort i mitt liv då? Guuud va bra :D

Jag och Plew släpper iväg den första :)
har även lagt upp en film på facebook som kan va värt att kika på :D

Kommentarer
Postat av: fluffy

skicka upp en för mig med tack :P kan behöva det ;)

2011-11-12 @ 01:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: