Heeeeeej!

Välkomna hit ;)
För tillfället har jag en skitful design, men väntar på en specialgjord! ;)
Tänkte blogga lite då och då härifrån värmen.. så ni får läsa o se i bilder hur jag har det! Ni som känner mig vet att jag älskar kommentarer! Så släng gärna in en då och då om ni tycker det är värt de :)

För er som inte vet.. Jag jobbar som personlig assistent åt en man i Västerås, som har lägenhet i Hua Hin, Thailand och bor här vintertid! Jag fick äran att följa med hit!!! Kommer va här till januari-februari nånting!! :)
Sen ska jag ut och resa lite har jag tänkt! Kommer hem när snön är borta... så för er som saknar mig... se till att våren är tidig... hehe!
Har vart här en vecka, imorgon.. det går fort. Jag har inte hunnit med att varken sola eller bara, så är fortfarande krit vit! Tattuerade mig i fredags så de lär inte bli nå sola eller bada på nån vecka till!
Vi hörs! :)

Kommentarer
Postat av: Mira

En vecka?! De känns som att du vart borta en evighet juuu!!! Men om snön har försvunnit i slutet av januari, kommer du hem då?? :)

2011-11-08 @ 14:38:33
Postat av: Michaela

Hoppas att du får det kanon i värmen! Du måste lägga upp en bild på tatueringen sen :).



Ha det bra! Kommer att följa dina förehavanden med avundsjuka ;).



Kram

2011-11-08 @ 14:49:00
URL: http://baramichaela.blogg.se/
Postat av: therese

jobbar fortfarande på den där uppvärmningsmaskinen ;)

2011-11-08 @ 14:49:36
Postat av: Nina

Ja har sett den ;) så sjukt fin!! =) Skriv om va ni gør om dagarna, o ta mycket bilder!! :) Saknar dig!!

2011-11-08 @ 17:20:51
Postat av: sandra

Saknar dig nå helt otroligt,men jag hoppas din tid Thailand kommer vara helt underbar! Hoppas d löser sig med håret! Jag å Loppan väntar på dig :) Pussåkram <3

2011-11-08 @ 19:19:59
Postat av: Helena A-W

Heeeej.. meeeen inte kul de me håret, Huuuua Mig. Ajjjajjjajjj. Hoppas du får ngn rättsida på det, Tja, kan väl säga a jag e räääätt avis iaf, kke kommer ner i jan/feb skiftet jag me, Ska ta 3 ve sem då... Vore nice. Njut av varje sekund därnere nu o var rädd om dig, Filma roliga saker så vi får se sen, kram /Helena

2011-11-08 @ 19:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: