första utflykten

Idag har vi vart på en liten utflykt!:) Jag och André.
Tog en taxi till Blue Wave Beach! Hade hört att den stranden skulle vara jättefin! Jotjena... haha
Jag tycker att till en fin strand så ska det finnas palmer! Det är en fin strand för mig... Det är nog det jag saknar här... palmer. Finns några stycken här och där... Men inte tillräckligt många för mig! ;)

Chillade ett par timmar på stranden och sen åkte vi till Monkey Mountain! Ett berg fullt med äckliga apor! haha. Apor som är småtjuvar! Apor som skriker så man blir rädd. Hahah. Vi hann inte vara där länge alls innan mörkret hann ifatt oss.. kanske 15 minuter bara... Så jag ska ge de en chans till i riktigt dagsljus ;)

Här kommer lite bilder iaf :)

Kommentarer
Postat av: Mira

Åhhh va härligt det ser ut!!!! Ska drömma mig bort snart när jag ska sova.. Saknar dig syster.... <3

2011-11-23 @ 20:11:24
Postat av: Malin K

Fast de ser ju inte ut som att du har de så tokigt iaf...:) försök å känn efter hur novembergrått regnmörker känns :/

2011-11-23 @ 20:11:59
Postat av: fluffy

okej, kommenterade ditt senare inlägg före detta, men jag upprepar; bortskämd! det är ju fantastiskt!!! här hemma är det gråmulet och börjar bli kallt.... vet att du inte gillar att man klagar på vintern,men du hjälper ju inte till när du visar hur fint det är hos dig?!?! <3 saknar dig <3

2011-11-23 @ 22:27:42
Postat av: Chrystel

hahahaha ta med en apa till mig ;) hahahahhahaha

2011-11-24 @ 13:08:17
Postat av: Tingeling

det var inte en lyx strand precis, men en strand i alla fall o värme.. mer än här i slask, grått o mörkt o tråkigt! ingen strand så långt ögat kan nå! =)

2011-11-24 @ 16:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: