För er som undrar...

Så gick de åt helvette med mitt hår.... Det gick verkligen inte att få ur limmet, det blev bara tovigare o tovigare för varje dag som gick... vi försökte idag med. Men de va inte värt smärtan. Så fort Ying rörde mitt hår så kom nästan tårarna.

 

Det slutade med att jag tog saxen och KLIPPTE BORT ALLT!!!!!!!!!!! :´(

mmm... så mycket klippte jag bort.. av mitt egna hår.

 

Mitt älskade hår.. är SÅ FÖRSTÖRT! Det lilla hår jag har kvar är slitet. Måste klippa mig så snart som möjligt. Ser ju ut som svinto i hela håret :( Men var ska jag gå och klippa mig? Hur ska jag våga gå och klippa mig?

 

Men o andra sidan.. jag kan nog inte bli så mycket fulare än vad jag är nu!

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men lilla vän!! Du klippte väl inte lite huller och buller?? :O



Gumman, gumman.. Du skulle tagit bort löshåret och klippt dig i Sverige :( åh.. Hoppas det löser sig! Lider med dig!

2011-11-11 @ 18:00:44
URL: http://johannavirtanen.se
Postat av: Malin K

Nemen Mimo! Ojoj...

Hoppas du hittar en bra frisör nu! Å du är så fin ändå så de spelar ingen roll vilken frilla du har <3

2011-11-11 @ 21:48:49
Postat av: Betty

Jag lider med dig, vet hur det känns när håret blir förstört :( Hoppas du får ordning på det <3

2011-11-11 @ 21:50:16
Postat av: fluffy

åh, du som älskar ditt hår! och det som är så vackert. men allt klär en skönhet; raka av det vetja ;) tänk på mig när jag klippte av allt, det går ju ganska fort tills det har vuxit ut igen! <3

2011-11-12 @ 01:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: